Kinderburgemeester Maya van den Ham

Ideeën delen met de kinderburgemeester

Wat speelt er allemaal? Wat gaat er goed? En wat kan beter? Om hierachter te komen, organiseert kinderburgemeester Maya van den Ham de komende periode een aantal spreekuren. Zo kunnen kinderen hun eigen verhaal vertellen.

Tijdens de spreekuren kunnen kinderen bij Maya ideeën of suggesties delen over Ridderkerk. Over hoe Ridderkerk nog leuker kan worden, bijvoorbeeld. Maya roept daarom alle kinderen op om tijdens de verschillende spreekuren langs te komen.

Bespreken

Maya vertelt: “Alle ideeën, suggesties, maar ook vragen zijn van harte welkom. Die kun je zelf hebben bedacht of van vrienden en vriendinnen hebben gehoord. Niets is te gek! Heb je een goed idee? Dan kijken we samen of we een plan kunnen maken om dit samen of met andere kinderen uit te voeren.” Maya bespreekt deze ideeën en onderwerpen vervolgens met de burgemeester, wethouders en medewerkers van de gemeente.

Spreekuren

De spreekuren zijn op:

• Woensdag 24 september van 15.30 tot 16.30 uur in het gemeentehuis (Koningsplein 1);
  • Woensdag 22 oktober;
  • Woensdag 19 november.

De tijd en locatie van de spreekuren op 22 oktober en 19 november volgen via De Blauwkai en onze social mediakanalen.