Blijf op de hoogte van het laatste nieuws
Ga via Instellingen naar push-notificaties, meld je aan en blijf op de hoogte van het laatste nieuws en/of bekendmakingen!

Klachten over sociaal domein
Ontvangt u ondersteuning vanuit de Wmo of het wijkteam en bent u ontevreden? Dan kunt u een klacht indienen bij de zorgaanbieder. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze klachtencoördinator Sociaal Domein.
Wij willen u zo goed mogelijk helpen. Bent u toch ontevreden? Speciaal voor het sociaal domein heeft de gemeente een klachtencoördinator Sociaal Domein. Hier kunt u terecht met klachten over de ondersteuning vanuit de Wmo of het wijkteam (jeugdwet) of over uw inkomen of begeleiding naar werk.
Twijfelt u over het indienen daarvan? Of wilt u een vervelende gebeurtenis met de zorgaanbieder bespreken? Neem contact op met klachtencoördinator Petra de Ruiter. Of stuur een brief naar Gemeente Ridderkerk, t.a.v. Petra de Ruiter, Postbus 271, 2980 AG Ridderkerk.
Bel (0180) 451 305, mail naar klachtensd@ridderkerk.nl of ga naar de pagina Klacht sociaal domein wanneer u contact wilt met klachtencoördinator Petra de Ruiter.