Deel A15 dicht van 22 tot 26 augustus

De A15 is eind augustus een aantal dagen afgesloten tussen de aansluiting van de N3 en knooppunt Ridderkerk-Zuid. Rijkswaterstaat asfalteert dan de weg opnieuw.

De afsluiting duurt van donderdag 22 augustus 5.00 uur tot maandag 26 augustus 5.00 uur. Het verkeer wordt omgeleid via de A12, via de A50, A59 of via de N3/A16. Omdat de hele rijbaan tegelijk wordt aangepakt, is het niet mogelijk een rijstrook open te houden.

Rijkswaterstaat werkt tussen 12 juli en 28 oktober aan de A15 tussen knooppunt Ridderkerk en knooppunt Deil. Om de hinder te beperken voeren zij de werkzaamheden zoveel mogelijk in de zomerperiode uit, verspreid over drie trajecten. Per traject wordt er telkens in één rijrichting gewerkt en blijft de andere rijrichting open.

De omleidingen staan aangegeven op borden langs en boven de A15. Het verkeer in de afgesloten rijrichting moet rekening houden met dertig tot zestig minuten extra reistijd